4. augusta 2012

Creative makeup- Ladybird

Ahojte !!!

Sesternica mi poslala nedávno obrázok na inšpiráciu, keďže mi dochádzala fantázia pri líčení. A bola tam lienka na oku..tá ma zaujala najviac tak som ju hneď na druhý deň nakreslila, len na tom obrázku bola v ružovej farbe, no mne sa viacej hodila červené. Inak myslela som že to bude náročnejšie ale bolo to úplne ľahučké do cca 10 minút som to mala hotové  Mám len jednu fotku dúfam že nevadí, myslím že mi to na prvý pokus celkom vyšlo aj keď chybičky by sa tam našli..čo poviete ? :o)




12 komentárov:

  1. ešte špirálu a poriadné umelé riasy a je to dokonalé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to je pekné, a kam si v tom potom šla? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) haha nikde som tak nešla :)

      Odstrániť
  3. Jé...tak tohle bych nečekala. Ale jsi strašně šikovná, je to roztomilé:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Neskutečně roztomilé :)
    Zvu Tebe i Vás všechny k sobě na Giveaway! :)
    www.unusualfashiondream.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Great make-up, very original!, i follow you :), kisses.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jej, tak to je podarene :) niekedy uplne zizam...inspiracia pri make upe sa asi nikdy nevycerpa, co?:)

    OdpovedaťOdstrániť