30. augusta 2012

Clarins Instant Light Natural Lip Perfector

Úžasný, voňavý, príjemný, prirodzený a našlo by sa ešte asi desať ďalších prídavných mien..Reč je o úžasnom lesku, ani by som to teda nenazvala ako lesk, skôr niečo ako balzám. Pretože je úžasné hydratačný, takže nie je potrebné použivať nejaký balzám na pery a ani lesk lebo táto vecička Vám dodá presne to čo by ste čakali od balzamu a lesku - prirodzený vzhľad.
Tento lesk je bezfarebný, ale vaše pery sa budú aj tak prirodzene lesknúť, má veľmi príjemnú vôňu, na niekoho môže byť možno aj príliš sladučká, no mne vyhovuje.
Dá sa zakúpiť na rôznych stránkach ako je napríklad čo som ja našla: TU, a takisto aj na ebay, len treba popozerať :)
Cena je myslím, že celkom vysoký stojí okolo cca 16 eur, myslím že je to na lesk celkom dosť, ale je to naozaj luxusný lesk :) A dá sa zakúpiť v troch odtieňoch, neviem či aj ostatné sú bezfarebné...
Ja vlastním odtieň 3 Nude Shimmer. Takže názov úplne sedí so skutočnosťou !
Obsah má 12 ml, aplikátor sa mi veľmi pozdáva, stačí mierne stlačiť tubu a vytlačí sa Vám množstvo, aké chcete a stačí prejsť po perách. 
Ja nemám naozaj nič, čo by som vytkla, takže za mňa vrelo odporúčam !!!




Ak vlastníte lesk z týchto troch odtieňov, budem rada ak sa podelíte o vašu skúsenosť ! :)

8 komentárov:

  1. Přesně tyto odstínky mám rááda ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásná barvička, moc se mi líbí aplikátor! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky takový dlouho hledám a podle toho, co jsi napsala je vážně super! Jen škoda, že tak moc stojí :(.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. hmmm...vyzera uplne dokonale, ze mu nieje co vytknut :) vzdy ked narazim na nejakom blogu na takuto lahodku, nuti to moju podozrievavu povahu premyslat, ze kde je hacik :D ale asi nikde :) vdaka za recenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc ti sluší :-) mám taky nejraději tyto přirozené odstíny lesků :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tady ses skvěle trefila, na tenhle výrobek jsem četla už hodně recenzí a docela mě láká:-) Asi bych ale volila jinou barvičku:-) Skvělá recenze:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tyhle aplikátory mám na lescích nejradši. Efekt je opravdu krásný!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc pěkná recenze! Lesk vypadá báječně, ale ta cena je opravdu poměrně vysoká...:)

    OdpovedaťOdstrániť