12. augusta 2012

Catrice Ultimate Shine(Shy Flamingo, Kiss Kiss Hibiskiss)

Krásny deň,

keďže som chcela rozšíriť trošku moju zbierku rúžov, tak som si kúpila dva rúže od Catrice..
Jeden je trošku výraznejší a druhy jemnejší.Oba rúže nesú názov Ultimate Shine takže naozaj sa lesknú, ale zas nie veľmi, matné určite nie sú. Mne sa celkom pozdávajú obidva rúže, sú to vlastne moje prvé od Catrice. Obal je podľa mna krásny, ten ma vlastne zaujal hneď, strieborné obaly milujem ! Obidve ruže sú krémovej konzistencii.
Prvý rúž nesie názov Shy Flamingo, číslo 110, farba je skôr oranžová ako červená možno niečo medzi tým, pre niekoho môže byť výrazný na perách pre niekoho zas nie..ja som asi ta druhá možnosť, zas nadávam nejak veľa vrstiev na tie pery stačí tak jedna, maximálne dve..
Druhý rúž nesie názov Kiss Kiss Hibiskiss, číslo 210,  musím povedať že som si myslela že bude viac žiarivý,  takisto keď nanesiem na pery len tak zľahka tak myslím že je normálny, no po pár vrstiev je už celkom výrazný.
Výdrž je podľa mna u obidvoch celkom obstojná, pila som a jedla snimi a držali !!

 Kiss kiss Hibiskiss, 210
 Shy Flamingo,110
 S bleskom : (prvý č.210, druhý 110)
 Bez blesku : (prvý č.210, druhý 110)

Fotky som fotila na dennom svetle, a už som ich nijak neupravovala, takže farby sú v skutočnosti  žiarivejšie ako na fotkách.

Máte nejaký rúž od Catrice z Ultimate Shine ? :)

14 komentárov:

  1. ja by som brala ten tmavší, viac by sa ku mne hodil, ale ten prvý 210 má krásnu výraznú farbu 8)
    od Catrice nemám asi nič 8(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten tmavší sa mi hrozne páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já mám radši zase světlejší rtěnky. Nude pink apod. Ale tyto vypadají krásně. Jak dlouho ti vydřely na rtech. Myslím kolik hodin :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No takto, vydržali celkom obstojne aj keď som jedla a pila, nezmizli uplne, ale tak ta vydrž zas nie je nič extra, myslim že tak dve hodiny by vydržala..:)

      Odstrániť
  4. O.o 210? <33
    Skvělý výběr, obě jsou hezké, ale líbí se mi víc 210ka, což je celkem paradox, protože bych asi nenašla odvahu ji nosit. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja som nenosila vyrazne ruže, ale teraz mam také obdobie že sa mi to páči :D Ale inak stale som nosila nude farby :D

      Odstrániť
  5. tieto rúže nemám ale asi sa vyberiem po tomto článku do dmky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten tmavší vypadá dost dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. catrice sa nedá nikdy nič pookaziť si myslím :) laky so na 1*, rúže mám dva (jeden baroque a druhý taký v čiernom obale) a mono očné tiene sú fakt v nedobytných obaloch :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten tmavsi je super :D Jinak tuhle znacku neznam, chci zkusit!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tiez by som asi brala ten tmavsi :) mala by som kazdopadne rozsirovat zbierku ruzovych ruzov, ale ja si stale ako taky trulo kupujem len ceervene :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ten tmavši se mi moc líbí :)

    Zvu tě ke mně na giveaway! :-))

    OdpovedaťOdstrániť