2. júla 2012

Ziaja: Pomarančové krémové sprchové mydlo

Ahojte !
Článok je prednastavený, momentálne si vyvaľujem šuny na dovolenke :)


Tak ani ja som neodolala medzi blogerkami voňavo-úžasnej Ziaje a už dávnejšie som si jeden ich produkt na ktorý Vám napíšem teraz recenziu zakúpila.

Takže jedna sa o pomarančové kremové sprchové mydlo.


Keď som ho v 101-tke ovoňala úplne náhodou, lebo som čítala o Ziaje len super recenzie tak my padlo do oka a láska na prvý pohľad zároveň.
Nádherné vonia, balenie je myslím že celkom veľké - 500 ml !!
Je vhodný na suchú až normálnu pleť.
Obsahuje pomarančové maslo, cocoglukosidy, D-panthenol. Má jemne premastňovať a výrazne zmekčiť pokožku. Má pH neutrálne pre pokožku..
Pokožku nevysušuje a nedráždi, všetko je to z prírodného rastlinného pôvodu, pokožku intezívne hydratuje.
Mňa ta pomarančová vôňa úplne očarila, že pri sprche na nič iné nedoakžem ani myslieť :D Len škoda že teplo mi potom už po pomaranči nevoňalo, myslela som si že budem voňať po sprche no ja som nič nezacitila..
Cena je myslím veľmi priaznivá, do 5 eur..myslím že to stálo okolo 3 eur neviem už presne.
Ale myslím že kto má rad pomaranče, a je na vône (:D) tak ho odporúčam, je to myslím že lacné, veľké balenie takže nevidím vtom nevýhodu..už si brúsim zuby na ďalšie ziajovské produkty :D

Aké máte vy skúsenosti so Ziajou? Vlastníte tento produkt alebo o tom premýšlate ?

5 komentárov:

  1. vona pomaranca moze byt zaujimava..ja som chcela radu kakaovu..ale na SR to nie je dostupne :(


    Súťaž o lak na nechty od Catrice a holografické samolepky na nechty. Prosím pripojte sa. Ďakujem :)

    http://dorota-art.blogspot.sk/2012/07/giveaway-o-catrice-samolepky-na.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. MNAM POMERANC! prijde mi to ale spis jako taková VÁNOČNÍ vůně

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Voní úžasně, očuchávala jsem ho na dovolené v Chorvatsku, ale já jsem odolala.. né tak úplně, koupila jsem si sprch. gel od Ziaji, ale kokosový :) Tento mi víc připomíná mandarinku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já ho měla malý vzoreček a bylo naprosto úžasné! Takže doufám, že brzy seženu i tenhle sprcháč! ;) ta vůně je prostě božská!!!
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, zatím mám dobrou zkušenost s olivovým pleťovým krémem a teď momentálně s kakaovým (oba 100 ml). O Ziaje čtu jen pozitivní komentáře, tak asi vyzkouším více produktů.

    OdpovedaťOdstrániť