31. júla 2012

Recenzia : Zoeva podkladová báza pod očné tiene


Zoeve nemám čo vytknúť, je to môj favorit,  s ktorým som maximálne spokojná a ani ďalšia vec ma nesklamala a tou je konkrétne podkladová báza po očné tiene. Stojí 4,80 EUR /5g čo myslím je úplne super. Nájdete ju TU !


Obsah je už hore spomínaný 5g, z podkladovej bázy denne miniete úplný minimum, stačí naozaj na viečko veľmi málo. Vzhľadovo sa mi páči veľmi, ale to vlastne z každej stránky.

Konzistencia je krémová, stým som spokojná a má žltú farbu. Na viečku má trochu žltý nádych. Tiene výborne držia a nerobia sa usadeniny. Nemám jej jednoducho čo vytknúť, keď som bola na svadbe tak som líčila aj iných a vydržali im takisto celý deň aj myslím že tu noc aj keď boli možno trošku už jemnejšie by som povedala.

Na stránke sa píše:
Jemná textúra sa ľahko nanáša, vyrovnáva povrch a vytvára dokonalú podkladovú bázu pre nanesenie a rozotieranie sypkých alebo krémových očných tieňov.
- maximalizuje farebnú intenzitu očných tieňov
- ochraňuje a ošetruje jemnú pokožku na očných viečkach vďaka obsahu vitamínu E
- zabraňuje usádzaniu očných tieňov v líniach očných viečok
- makeup zostáva hodiny intenzívny a neporušený
- neparfémovaný




Naozaj ju odporúčam ak hľadáte celkom lacnú variantu a kvalitnú ! Určite keď sa mi zminie čo ešte bude veľmi dlho tak si ju znova kúpim, bez nej si neviem predstaviť deň !

Aké mate vy skúsenosti s podkladovými bázami pod očné tiene? Aké používate Vy ? :)

PS: Strašne by som chcela poďakovať zato, že sledujete môj blog, dúfam že ma budete sledovať aj naďalej...rozmýšĺam aj o Giweaway k 100-ke sledovateľom, ale nato si ešte všetci pekne počkáme :)

5 komentárov:

  1. já nepoužívám nic :-D v létě se moc nemaluju a ani moc nepoužívám podkladové balzámy, ale recenze je super :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já používám Benefit, moc mi vyhovuje malá tubička :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja používam od elfu, na bežné každodenné líčenie, ale keď potrebujem aby mi to viac držalo, alebo na večer a tak podobne, používam nyx jumbo pencil (milk) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. táto podkladová báza je aj moja favoritka, vyskúšala som ich asi zo desať a táto stále vyhráva. trošku je nevýhodou téglik, tuba by bola praktickejšia, ale inak je naozaj skvelá! pekný blog inak :)

    PS nechceš si zrušiť to overovanie komentárov? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. suhlasim :) inak ja som ani nevedela že to mam nastavene overovanie, no už by to malo byť normalne :) a dakujem :)

      Odstrániť