12. júla 2012

Recenzia: Paleta 28 NUDE SHIMMER


Na túto recenziu som sa už dlho chystala, no a teraz keď mám viac času tak môžem sa do toho v kľude pustiť !


Takže, túto paletku som si objednala na e-shope www.zoeva.sk, kde bola vtedy akcia (neviem presne kedy som si ju už objednala :D ) na túto paletu (20,95 EUR) a sadu štetcov, dosť dlho som váhala či si mám túto "sadu" zakúpiť a neodolala som a ani neľutujem ! Vyšlo ma to asi okolo 40 EUR, už presne neviem či viac alebo menej ..ale to je asi už jedno. Som veľmi spokojná s týmto e-shopom, nemám čo vytknúť.

Obal tejto paletky sa mi nezdá síce najlepší, kvôli jeho matnému povrchu. Stále ho mám špinavý, a nejak mi to ani nejde vyčistiť,toto je moja druhá paleta od Zoevy a moja prvá má tiež taký matný obal .. nuž zmierila som sa stým :D

Čo píše e-shop o tejto paletke:
Paleta v prirodzených odtieňoch s trblietavým alebo saténovým leskom. Decentné farby v zemitých tónoch podčiarknu krásu každej ženy a vytvoria fascinujúce denné či večerné líčenie. Hodvábne púdrové očné tiene sa ľahko nanášajú, sú trvácne a farebne intenzívne.
Pre prirodzené líčenie so zvádzajúcim “glamour” efektom.

Ako už je v názve tejto paletky písané tak obsahuje shimmer, totiž táto paletka existuje aj v klasickej verzii (17,95 EUR) ...no ja som vtedy nemala na výber :D.

Prejdem k tieňom, táto paletka má 28 krásnych nude farieb. Som snimi naozaj spokojná a snažím sa využívať všetky. Naozaj sú vhodné na denné líčenie a aj večerné. Myslím že pri líčení sa snimi nedá čo pokaziť, sú to moja každodenná záležitosť.Musím povedať, že pigmentáciu majú tiene naozaj výbornú. Používam pod tiene podkladovú bázu tiež od Zoevy(najbližšie bude na ňu recenzia) a tiene sú sňou super !


Swatches:



Vonkajšie rozmery palety: 23.0x15.2x1.2cm
Priemer téglika: 26mm







7 komentárov:

  1. Páni, to je skvělé. Také bych to brala mít doma:D

    http://vitaestbonum.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zatím nevím jaký je to color tattoo zázrak, ale příjemně voní a co čtu, bude to bomba :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvělá recenze :)

    Zvu na Sheinside Giveaway !

    OdpovedaťOdstrániť
  4. O Zoeve pocuvam v poslednej dobe same chvaly, tak to aby som si aj ja zaobstarala nieco od tejto znacky :) inak skvely blog..az ma mrzi, ze som na teba nenarazila trosku skor, ale hned ti davam follow, aby mi nic neuniklo :) takze dakujem za tvoj komentar na mojom blogu, ktory ma priviedol az sem :)

    OdpovedaťOdstrániť